Structuur - Reisverslag uit Granada, Spanje van Kelly Jacobs - WaarBenJij.nu Structuur - Reisverslag uit Granada, Spanje van Kelly Jacobs - WaarBenJij.nu

Structuur

Blijf op de hoogte en volg Kelly

07 November 2015 | Spanje, Granada

2-11-2015/5-11-2015
Voor mij was dit een gewone, normale schoolweek althans..
Mariëlle had buikpijn, Ida is naar het ziekenhuis geweest en heeft nierontsteking en ik hoorde van een aantal anderen die ook naar Marokko zijn geweest dat ze ook niet helemaal lekker zijn. Bij Mariëlle en Ida speelde dit al voor Marokko, dus daar lag het gelukkig niet aan. En ik? Ik ben een beetje moe en heb last van mijn spieren, omdat ik niet echt een goede houding heb kunnen vinden in de bus. Verder gaat het met mij helemaal prima!:D
Ik heb een sportkaart aangevraagd, en heb naast mijn eigen zaken ook nog dokter gespeeld.

6-11-2015
Vandaag had ik een seminar psychologie, vervolgens ben ik alles wat we moeten leren voor ons tentamen in Januari gaan uitdraaien. Ik heb met random Spaanse studenten gepraat omdat ik niet begreep hoe dit precies werkte. Ze spraken amper Engels, maar met handen en voeten zijn we eruit gekomen.
Daarna vertelde mama dat ze een pakketje had gestuurd, en deze moest ik ophalen bij het postkantoor. Wederom met handen en voeten gepraat en het pakketje uiteindelijk gekregen.
Ida voelde zich nog steeds erg ziek en vroeg aan ons om enkele dingen voor haar mee te nemen uit de supermarkt. We wisten het Spaanse woord voor havermout, maar ze begrepen ons niet. Vraag niet hoe, maar met handen en voeten wederom gelukt!
S'avonds zijn Mariëlle en ik, met onze vriend uit Chili, tapas gaan eten en een tour gemaakt in een touristenbus. Het was een 'bumpy ride'. Wel hebben we vanalles over Granada gehoord. Er ontstond een enorme file achter ons.
Hierna zijn we nog koffie gaan drinken.

7-11-2015
Vandaag was ik ziek.

8-11-2015
Vandaag hebben we door Granada gelopen. Het was de bedoeling om naar de Sierra Nevada te gaan, maar helaas bleken de bustijden niet te kloppen. We zijn naar het Sacromonte gegaan, een fijne, gezellige wandeltocht door enkele bergen van Granada. Het was erg mooi weer!

  • 08 November 2015 - 19:14

    Marlies:

    Lieve Kelly,leuk om je verhaaltjes weer te lezen,wat n ervaring,super gaaf,jammer dat je weer zo'n last van hoofdpijn hebt. Ik zie je snel.Nog 18 daagjes.Liefs mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Hallo allemaal, Ik ben Kelly Jacobs, inmiddels al 21 jaar. Mijn droomwens is om de hele wereld te zien, veel te leren over culturen van mensen uit andere landen, nieuwe dingen te ontdekken en te zien. Met deze wens in mijn achterhoofd heb ik ervoor gekozen om mijn minor in Spanje te gaan doen. Ik studeer aan de Pabo in Nijmegen, en neem nu dus een uitstapje naar Spanje. De aankomende vijf maanden zal ik in Granada verblijven. Ik ga vier vakken volgen aan de universiteit van Granada; 2 sociale vakken, 1 psychologisch vak en virtual arts. Ik ben benieuwd hoe het studentenleven in Granada is en hoe de vakken zijn. De vakken worden in het Engels gegeven, maar ik ben wel van plan om een beetje spaans te leren, vandaar dat ik er ook nog een cursus spaans naast ga volgen. Op deze website ga ik mijn reisverslag bijhouden. Mocht je het interessant vinden; veel plezier met lezen! Groetjes, Kelly

Actief sinds 11 Sept. 2015
Verslag gelezen: 761
Totaal aantal bezoekers 2834

Voorgaande reizen:

10 September 2015 - 31 Januari 2016

studiereis

Landen bezocht: